WO-WO-OOOPS

Guest is back!
 
Fredag efter en vecka med småkids. 
"ska du med på fest eller?" 
"Kom igen, ta en cigg med oss, vi bjuder"
Nej nej jag föredrar dom i min ålder.

Hed och Yr tar en afterwork med 30 + arna
Det visar sig bli riktigt nice
Dom bjuder på öl, på sig själva, berättar storys.
Vi blir lulliga
drar till shoeline och avslöjar att C ska ut trots att han ska jobba imorgon. OPS!
Köper lite ZUMBALI och jag tänker  nostalgiskt tillbaka till när vi stod utanför sleven och Hed skriker
"GE MIG LITE VIIIIIIIIIIIIIN" 
*Fröken har inte druckit Zumbali sen WOW????*
Det var tiden då det fortfarande var vamt och varmare skulle det bli.

Nu dricker vi Zumbali, 
C avslöjade nyss att han haffade i helgen... hmf 
DET var otippat.
SOM FAN!

Nu fortsätter vi, hed är nytattuerad och Zumbaliboxen är fortfarande tung!

 
"Jag vill inte vara en douchee..."
"Jag tycker inte du är en douche"
"Ja för jag försöker höra av mig på vardagar men... Jaa... ehh..."
Jag vill ju bara ha sex?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0