Gästbög

Let's have a toast for the douchebags som driver den här bloggen. Dom har nämnligen lyckats vara så jävla ointressanta på senaste så nu får det ta mig fittan bli ändring på det. Jag skall personligen dra ut den kroniska pålen Isak har i fisan och injicera lite kult i hans veins så han blir lite levande, för detta går inte. Han har gått och blivit någon blödig hemmafru medan hans man, Simon, är ute och jagar annan discofitta att besudla i deras hem. Sad. Å andra sidan speglar det lite hur ungefär 90% av alla förhållanden i den här trötta staden egentligen ser ut. Jag vet att Stockholm är trögare än Kissies intellekt just nu och således torrt på gossip, så därför punktar jag upp lite annat kult ni kan undehålla era slemhinnor till hjärnor med.

Smetana har Valio döpt en produkt till. SMETANA. Vad i hela helvetet knullade den reklamaren med för polskt lökluder vars namn han looovade att döpa sin nästa produkt efter? aj aj aj.

Däremot reklamaren som styrde upp den där "just nu är det många som ringer, MEEEEEEEEEEEEEEEN. Du behåller din plats i kön" - reklamen, vill jag ligga med. Tacksamhetsknulla lite. Tänk om alla var så roliga, då hade ju den här bloggen faktiskt haft läsare.
På tal om lökluder sprang jag på fjelkiz i lördags. Han var otrevlig i vanlig manér och skulle gå in på Dovas för att gå på sitt dvärgkonvent. Han var uppklädd fast ändå kort.

Jag träffade också Simon. Han var kul tills han slutade vara kul vilket inte tog så lång tid. På tal om lång hade han en kompis med sig som måste varit över två meter. Han var alldeles jättego.
Där jag bor finns det ganska mycket knark. Därför blev jag inte speciellt förvånad när jag förra helgen blev erbjuden koka för 103495850027263:e gången. Förvånad blev jag däremot när 40+ åringen efter jag sagt nej drar till med kommentaren "nej men du behöver ju inte betala om du tror det, jag vill bara gå in på toa med dig och slicka din fitta". Om jag gjorde det? Ja det kan man undra.
Jag tror en i ung & bortskämd har hånglat med mitt ex. Det är ju lite förjävla skarrigt då jag 1) inte klarar av henne och 2) hon är med i ung & bortskämd.

Skriver Gyokeres ordet "frugan" igen så kommer det gå helt åt Anna Books bukfett för honom.
Vill du mest bara dansa ska du sätta på Boys Noize – Jeffer och sen sätta på någon tight g-rabb eller b-rud. Lycka till era rövhattar. Det är bättre i Berlin dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0